Volgers

zaterdag 24 maart 2012

Sterkte









Welkom aan mijn nieuwe volgers!!
Vandaag een kaartje dat we niet zo graag gebruiken , maar toch spijtig genoeg al eens nodig hebben.Ik voel me een beetje down vandaag, daarom heb ik misschien voor een minder leuk kaartje gekozen, denk ik.
Ik ben van gisterenavond thuis van het ziekenhuis. Ben geopereerd  aan mijn knie, een artroscopie. Das een chique woord voor een operatie aan de meniscus. Ik heb nog veel pijn, maar het is al beter. Ik ben nu een week thuis en daarna nog twee weken paasverlof,  dat is dan weer positief, heb ik veel tijd om te knutselen!

Groetjes, Karin

2 opmerkingen:

  1. Een mooi en stijlvol kaartje Karin!
    Ik wens je nog veel beterschap!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte met je knie! Inderdaad veel tijd om te knutselen! Altijd leuk!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!