Volgers

zondag 14 oktober 2012

CASology # 14: Leaf


Gisterenavond heb ik nog een kaartje gemaakt voor de challenge van CASology met als thema "Leaf", dat je een beetje vrij mag interpreteren. Het is de eerste keer dat ik meedoe aan deze challenge! Ik heb een metalic kleurige blauwe kaart genomen, de stempel en het sentiment gestempeld in versamark en dan met wit embossingpoeder geëmbost. Bedankt voor de tips die ik heb gekregen, altijd welkom en ik ga ze zeker gebruiken bij mijn volgende kaarten!

Groetjes, Karin

I made this card yesterday evening. It's a card for the CASology challenge with as cue word: "Leaf".  This is the first time I join this challenge! I took a metalic blue card and stamped the stamp and sentiment "Hartelijk Gefeliciteerd"(Congratulations)  with versamark and embossed it with white embossingpowder.

Greetings, Karin

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi stijlvol kaartje weer Karin, heel mooi dat blauw met wit. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,
    wat heb je dit mooi gedaan!
    Ze zoekn nog DTleden bij Micas, niets voor jou??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en stijlvol!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin this is fabulous. Thank you so much for joining us this week at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Karin! Ik moet zeggen dat ik niet altijd glad papier gebruik voor dit soort kaarten. Ik vind de structuur van het papier juist heel mooi bij éénlaagskaartjes, maar zo heeft iedereen zijn eigen manier hé?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a striking and elegant card, just lovely! Anita in France

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooizat mooi gedaan, het is een sjiek kaartje geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. elegant card... the embossing against the blue is so pretty! thanks for playing along with CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous embossing! The white really pops off that dark card base. :) Thanks for playing along with CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm glad you found us at CASology - this is a beautiful card, Karin and I look forward to seeing more of your work with our future Cue Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zeer elegant en mooi kaartje!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love this card Karin, the stamp of the leaf is lovely...x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Schitterende kaart Karin! Heel mooi contrast tussen het wit en het blauw!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dat is een sjiek kaartje geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje, Karin. Heel mooi en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!