Volgers

vrijdag 8 augustus 2014

Decoupage


Hallo, weer een hele tijd geleden! Maar in de zomermaanden zitten we zo veel mogelijk op de camping (met héél beperkt internet) dus komt er van bloggen niet veel, maar ben wel creatief bezig geweest. Dit oud dienblad had ik gekocht en heb het eerst een laagje witte acrylverf gegeven en daarna voorzichtig het bovenste laagje van een servet opgekleefd. Langs de randen met distress inkt een oudere look gegeven en een kantje gekleefd en vernist. Ik heb wel een paar vouwtjes, maar dat stoort me niet. Heb het wel gemaakt naar een voorbeeld dat ik op internet eens ben tegengekomen, maar weet niet meer precies waar.



Dit was een héél oud grenen tafeltje, spijtig heb ik geen voor en na foto. Ik heb het eerst afgeschuurd, dan een paar lagen witte acrylverf aangebracht. Daarna servetten in vieren geknipt en de bovenste laagjes mooi naast elkaar gekleefd, een heel precies werkje! Daarna nog een laagje vernis erover en het was af! Zo, dit was het voor deze keer en tot ziens!

Groetjes, Karin

5 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit....prachtig hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Karin, vooral het dienblad vind ik heel mooi....KNAPO gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Jij hebt niet stil gezeten. Heel mooi gedaan! En heerlijk toch om met van alles bezig te zijn...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Karin, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!