Volgers

donderdag 23 oktober 2014

Liftchallenge


Hallo, vandaag voor de eerste keer meegedaan met de liftchallenge! Ik ben al vele keren gaan kijken, maar nog nooit effectief meegedaan, tot nu dus. Ik vond het niet zo'n héél makkelijke kaart, maar wel héél leuk! Eerst heb ik een kaartje volgestempeld met drie verschillende soorten stempels en. kleurtjes en daarna in reepjes gesneden en daarna opgekleefd en verder afgewerkt naar het voorbeeld van de te liften kaart van Keren Baker. Leuk om te doen, waarschijnlijk ga ik regelmatig toch eens meedoen met de liftchallenge!

Groetjes, Karin

7 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Lijkt me niet makkelijk, maar het resultaat is super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel mooi liftkaartje geworden Karin....mooi is ook het gestempeld papier...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw liftkaartje ziet er heel erg leuk uit Karin....ik heb er al veel voorbij zien komen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart!! Jij gaat vast en zeker vaker meedoen. Vrolijk in blauw en geel...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja!! Leuk dat je meedoet! Tuurlijk, heel gezellig, en met een prachtige lift. Onwijs goed dat je hebt gestempeld, heel mooi geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super tof dat je meedoet en nog gelijk wel met zo'nn lastige challenge. Je kaart voldoet helemaal, leuk met die vrolijke bloemen, Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!