Volgers

zondag 29 juli 2012

Distress kaartje


Hallo iedereen, weer een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben. We pendelen twee maanden tussen de camping en thuis en mogen niet meer klagen van het weer, want we hebben al prachtige dagen gehad!
Tussendoor dus nog een kaartje. Ik heb een beetje aan het experimenteren geweest met een snijmalletje en distress inkt en dit is het resultaat geworden. De bloemetjes nog afgewerkt met siersteentjes.  Ik vind dat sponzen wel leuk om te doen! Voor iedereen die nog vakantie heeft of pas later vakantie heeft: goei verlof! En voor alle anderen , probeer toch een beetje van het mooie weer te genieten! Tot later!

Groetjes, Karin

8 opmerkingen:

  1. Beautiful card Karin. I love your creations as they are just so original...you have done this one nicely...love annie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Karin, mooie kleuren en erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi met dat inkt en sponsen.
    Nog een fijne vakantie gewenst.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Karin,

    een mooi kaartje , simpel strak en goed.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin, wat een leuk idee!!
    Het is en heel mooie kaart geworden!
    Doet de techniek me nu denken aan het spatten met en roostertje en een tandenborstel, of heb ik het helemaal verkeerd begrepen??
    Het is in elk geval een supermooi geheel geworden,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gewoon gesponst met een klein sponsje en distress inkt langs het malletje, zoals bij een sjabloontje.
      Groetjes, Karin

      Verwijderen
  6. Hoi Karin, bedankt dat je bij me langs kwam om te informeren hoe het gaat met me. Ik ben alweer een paar weekjes rustig aan het knutselen. Heerlijk en het lukt alweer aardig om langer te zitten. Ik ben sinds vandaag weer gaan bloggen.Eigenlijk had ik helemaal beter willen zijn omdat alles nog steeds veel energie kost. Moet toch mijn werk volhouden en ook het huishouden doen.s'Avonds lig ik vaak op de bank om weer op te laden voor de volgende dag.Maar ik dacht laat ik het toch maar eens proberen op te pakken. Dat doet je ook goed om weer een dingetje van vroeger te doen.Weer een stapje dichterbij... de groetjes en tot blogs..Annette
    Vele leuke dingen heb ik gezien die je de laatste tijd gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!