Volgers

zondag 23 september 2012

Vlinder

Goeienavond iedereen, het is hier al stilletjes aan donker aan het worden en ook kouder, het is weeral herfst! Het weer is dan misschien wat minder, maar dat is dan weer goed voor onze hobby! Eerst en vooral, welkom aan de nieuwe volgers!! Deze keer heb ik een kaartje gemaakt waarbij ik een script stempel heb gebruikt en dan geƫmbost met wit, een sjabloon van een vlinder erop gelegd en met brilliance inkt (donkerbruin) gesponst. Op de kaart heb ik eerst met de scorpal lijntjes getrokken, kaartje met stempel opgekleefd en proficiat gestempeld. Laten jullie weten wat je ervan vindt? Groetjes, Karin

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje! Heel mooi gestempeld!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht eerst dat de vlinder een losse stempel was. maar je hebt er een afddruk opgelegd. Prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi KArin,

    wat een mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt! Ik vind de kleuren heel mooi en de vlinder is de blikvanger!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje heel mooi geworden Karin. Een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supermooie kaart Karin!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lat zeker even weten wat ik er van vind: hartstikke mooi. Ik werk ook veel met die tekststempel. Maar wat een goed idee om die vlinder te masken. Heel mooi resultaat hoor.
    Gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, deze vind ik errug mooi! Heel bijzonder en staat prachtig met de vlinder in het wit en de bruin met wit tekst er achter!! Geweldig! Proficiat met je mooie kaart!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan met die gemaskerde vlinder.....en ja de kleuren vind ik zowiezo PRACHTIG...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!