Volgers

zondag 11 augustus 2013

CASology: Dessert


Hallo, vandaag een kaartje voor de CASology challenge waar het onderwerp deze week "dessert" was. Er zijn ontelbare lekkere dessertjes, maar ik had enkel een stempel van een taart, dus... Ik had ook nog enkele leuke stickers van Snoopy en zijn beste vriend Woodstock, allemaal samengebracht, de taart ingekleurd met Glaze pennen ( voor een beetje glazuureffect op de taart). Dan de rand een beetje gekleurd met zwarte inkt en het geheel verhoogd opgekleefd op cremekleurig cardstock. Nog een bijpassende tekst eronder en dit is het resultaat!







Groetjes, Karin

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit geweldig leuk gedaan Karin, Snoopy rent verheugd op die heerlijke taart af!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Karin, ik vind hem supermooi
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,
    wat een leukerdje is dit weer. EN ik denk dat ze in veel landen ook taart op de dessertkaart hebben staan. Heir in Duitsland in elk geval wel, heb ik gezien.Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I just love Snoopy! He is at the TOPS of my cartoon character list!


    Thanks for joining us this week in the sweet DESSERT Cue -hope to see you again and again!!
    -Kimberly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoopy, nostalgie heel mooi,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great classic image (and I have the Peanuts theme running around in my brain now!) and bold pops of colour! Thanks so much for playing along with us at CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eeen super lief kaartje Karin....leuk gedaan met die taart en Snoopy....
    suc6 met de challenge

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Ook je vorige creaties zijn heel erg mooi....ik had er een hoop gemist zag ik!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk resultaat! De taart knalt er lekker uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!