Volgers

dinsdag 7 april 2015

Believe


Hallo, gisteren heb ik nog eens mijn potjes bister bovengehaald en met alle kleurtjes geƫxperimenteerd. Voor deze kaart heb ik mahonie en rood gebruikt, maar de rode kleur overheerst. Met deze kaart zou ik graag meedoen met de One-layer Simplicity Challenge, het thema deze maand is Blowin' in the wind. Ik ben zoals Karen begonnen met een achtergrond van bister en heb hem een beetje weg laten lopen om wind te suggereren, daarna het meisje met de ballon gestempeld en Believe.

Groetjes, Karin

14 opmerkingen:

  1. Beautiful..
    Thanks for sharing.
    Tish in Florida, USA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi, bijna een Picasso ;o)

    paasgroetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really good take on the wind challenge...Thanks for playing along.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan, als ik bister gebruik komt het bij mij nooit goed!! Het lukt me gewoon niet zo goed als op jouw kaart. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Karin...leuke techniek met bister....Ik heb er ook meegebracht van Den Bosch maar nog niet gebruikt...maar als ik dit van jou zie wil ik het ook eens gaan proberen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf gedaan Karin....het is een heus kunstwerk om te zien....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap! Mooi effect met de wind in de rug!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk gedaan , echt een mooi effect.
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, heel mooi en dit is er ook wel de juist gepaste stempel voor. Een prachtig werkje !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How did you do the wind blown effect?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi effect hier! En zo mooi met die silhouettestempels... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Karin,
    mooi dat effect van "wind"
    Prachtig kaartje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan, knap!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card Karin, love that bright splash of colour ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!