Volgers

vrijdag 6 september 2013

Apenheul!

                                          Om op te eten toch?

                                          Superschattig en vertederend!

                                         Lazy boy!

Hallo, ik had graag enkele foto's laten zien van ons weekendje Apeldoorn! We zijn naar Apenheul geweest en dat was superfantastisch!! Wij hebben onze ogen uitgekeken naar alle capriolen van de aapjes, vooral de doodshoofdaapjes hebben mijn hart gestolen! Het aapje dat bovenaan mijn blog staat, wou ik meesmokkelen naar huis, maar mijn man vond dat er een klein beetje over...!! In ieder geval, we hebben een leuke dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes, Karin

5 opmerkingen:

  1. Leuk Karin en meenemen....hahaaaaa niet echt een goed idee denk ik!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is de Apenheul hé Karin, alleen vind ik de aapjes een beetje eng hahaha vooral als ze op je gaan zitten dus ik zou er zo en zo al geen eentje mee naar huis mee willen nemen. Mooie foto's.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karin,
    ik zag laatst op de tv een echtpaar dat een aapje had geadopteerd en het echt probeerde op te voeden als hun kind. Zielig, joh! Met kleren aan en aan tafel zitten tijdens het eten...
    Gelukkig heb je hem hier gelaten.
    Maar leuk is het wel daar, he?
    Groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ze zijn superleuk en je hebt er mooie foto's van gemaakt. Maar goed dat je je kon bedwingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!