Volgers

zondag 1 september 2013

Happy Birthday


Hoi, deze keer heb ik een kaartje gemaakt met als basis zwarte cardstock, daarboven aquarel papier waarop ik een tekststempel heb gebruikt met distress inkt en daarna een beetje water op gesprayd. Daarna verschillende bloemenstempels aangebracht en " Happy Birthday".
Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers Ghea, Charlotte en Magali!
Nog een vraagje, als ik een reactie op een blog geef, wordt die soms drie keer gepubliceerd, ligt het aan mij of aan mijn p.c.? Iemand enig idee hoe dat komt?

Groetjes, Karin

9 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een leuke kaart Karin!
    Wat grappig dat je met water op je kaart gesprayd hebt....het geeft een leuk effect!
    De bloemen stempels zijn heel erg mooi.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Meestal als het drie keer wordt gepubliceerd, heb je ook drie keer op publiceren gedrukt. Misschien omdat het te lang duurde voordat er iets gebeurde en dan druk je nog maar een keer? Zoiets? Anders weet ik het ook niet.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie kaart, ik houd erg van deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin, deze kaart is heel erg mooi! Prachtig die bloemen. Hoe het komt dat je reactie soms 3 x gepubliceerd wordt weet ik niet. Heb het wel eens gezien bij anderen. Heel vreemd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dat zwart en die warme kleuren! Zeer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk ook weer een een kijkje bij jou Karin en ik vind je kaart prachtig!!!
    Soms reageert Blogger heeeel traag en dan druk ik nog een keer op publiceren, doe jij dat misschien ook en staat het er daarom 3 keer????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Top, een heel mooi kaartje,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige combinatie van de shaduwstempel en de tekst op de achtergrond.
    superknap kaartje.
    Naar de beurs in Mechelen geweest?
    Ikke op woensdag, altijd de moeite, maar helaas de laatste keer in Mechelen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!