Volgers

zondag 25 november 2012

Creanijn kaartjes challenge: bolletjespapier


Goeiemiddag allemaal, de wind is hier een beetje gaan liggen, maar het heeft al verschrikkelijk hard gewaaid! Dus prima weer om te knutselen. Ik kwam toevallig op de blog van Creanijn en zag toen de Creanijn kaartjes challenge, waar er gevraagd wordt om een kaartje te maken met bolletjespapier. Ik heb nog niet veel geboortekaartjes gemaakt, dus hoog tijd om daar verandering in te brengen! Zo, en dit is dan mijn bijdrage.

Groetjes, Karin

12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart is het geworden hoor!
    Bedankt voor je deelname aan de Creanijn Challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karin,
    wat een schatje is dit zeg!
    bolletjes papier doet het eigenlijk altijd wel goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Karin, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste reactie was:wat een schatje... Zie ik dat de anderen dat ook zeiden. Nou ja, ik blijf erbij, haha. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad.....wat een schatje. Als iedereen dat nu zegt dan IS het ook écht een schatje!!!! Leuk gedaan en zéker voor herhaling vatbaar.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooi babykaartje Karin!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een LIEF kaartje heb je gemaakt.
    Ze zijn altijd zo schattig he de baby kaartjes!

    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo'n lief stempeltje,knap
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely, soft and delicate card ... beautiful! Thanks so much for your visit and comment for Casology HM! Anita in France :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so sweet! I just love the main image and the background paper is perfect for this theme!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf stempelafdrukje! Mooi kaartje!Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!