Volgers

dinsdag 20 november 2012

Winterwonderland



Goeiemiddag, nog een paar (vlugge) kerstkaartjes, want de kerststress laat zich ook hier al een beetje voelen! Ik heb al wel redelijk wat kaarten, maar heb er nog een hoop nodig! Veel uitleg hoeft hier niet, designpapiertje gekleefd, daarop een winterdorpje ge-embost en opgekleefd en een stikrandje getekend.

Nog een ander nieuwtje, ik heb gisteren een " honorable mention" van het  CASology blog gekregen voor mijn kaartje van de vorige blogpost! Ik heb al twee dagen een smile op mijn gezicht en weet niet of hij er nog afgaat! Om eerlijk te zijn, ben ik soms wat onzeker over mijn kaartjes, maar als ik dan leuke reacties van jullie krijg of een vermelding bij een challenge blog geeft me dat toch een bevestiging dat mijn kaartjes toch blijkbaar in de smaak vallen! En dat doet me toch wel iets!! Dank jullie wel! Zo, dat was het dan weer voor vandaag.
Groetjes, Karin

10 opmerkingen:

  1. Prachtige wintertafereeltjes en proficiat met je expliciet genoemd worden, dat is een grote smile helemaal waard Karin!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en terecht ge maakt mooie kaarten,geniet ervan!
    groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaartjes weer en....niet twijfelen hoor. Gewoon lekker je eigen ding doen...daar ben je goed in!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Karin,je kaartjes zijn heel leuk hoor!
    En soms is het toch ook zo leuk om even niet te ingewikkeld bezig te zijn nietwaar?

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Karin! Deze kaartjes zijn ook weer heel mooi, leuk met die getekende stikrandjes erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes ! snel en mooi, meer moet dat niet zijn
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. honorable mention, dat klinkt goed! Leuk hoor. Gefeliciteerd!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stom he die onzekerheid, je vind het gras bij de buren altijd groener.
    Je kaarten zijn leuk, en je mag terecht trots zijn!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes, Karin, en wat een leuk nieuws!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!