Volgers

woensdag 14 november 2012

Less is more: Houses


Hoi iedereen, vandaag nog eens een kaartje voor Less is more. Er werd een kaartje gevraagd, een laag en "huizen". Ik heb een deel van de embossingfolder door de cuttlebug gehaald. Niet zo gemakkelijk, je ziet altijd een beetje de lijn van de folder (bij mij toch) als je maar gedeeltelijk embost. Of weet iemand daar een oplossing voor? Daarna beinkt met witte inkt en een beetje glittertjes opgestrooid. Het blinkt echt, maar op foto zie je er niet veel van! Ik heb nog een vraagje: Waarmee kan je perfecte, ronde sneeuwvlokjes- dotjes op een kaart maken?  Ik heb een aantal dingen in huis, maar ben nergens 100% tevreden over en heb altijd mismaakte sneeuwvlokjes, vreselijk!! Hopelijk weet iemand raad, maar ik denk dat jullie wel een antwoord weten!

Groetjes,
Karin

Hi everyone, today a card for Less is more. this weeks challenge: houses and one layer. I've embossed  the folder partially. After that I coloured the image with white ink. I also added some glitters, but you can't see it on the photo! But you have to believe me, it really shines!

Greetings,
Karin

16 opmerkingen:

  1. mooi kaartje.
    Je hebt ook zo'n mooie stipjes embossingfolder voor de sneeuwvlokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt heel mooi! Precies zo een glazen bol om mee te schudden. Ik vind de sneeuwvlokken goed, in het echt zijn die toch ook niet allemaal hetzelfde.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig en zie geen lijn en zou daar trouwens ook geen oplossing voor weten Karin. Idd is de Swiss Dots Embossing Folder heel leuk voor het sneeuweffect (maar dan vooral op wit papier vind ik) maar met die van jou is toch helemaal niks mis???

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje heb je gemaakt en ook ik zie geen lijn van de folder.
    Ziet er goed uit verder hoor!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje Karin.....en hetis je toch goed gelukt met die embossing....
    suc6 met de challenges
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous Christmas card! What a wonderful idea to stamp on colored paper and then emboss it in white! Great!!!
    Thank you Karin for your nice comment on my card

    Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Karin!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This looks simply delightful Karin
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die schitterend geworden Karin, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kiki heb geen antwoord op je vraag, wel zie ik dat je een prachtig kaartje gemaakt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje Karin.....en het is je toch goed gelukt met die embossing....en ook ik zie geen lijn van de folder.

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze is wel heel erg mooi hoor ! leuk gemaakt, vrij eenvoudig en toch een mooi resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!